недеља, 6. септембар 2009.

pozdrav ljudi...

Evo malo sam sredio emocije koliko je to moguce zahvalio bih se Ivanu mom komsiji koji je dosao cim je mogao i pomogao mi oko svega ovog ja sam neznam kako bih bez podsrke mi to jest moja porodica nece opstati na okupu ja trazim pomoc vec 3 god na netu u zivotu duze...od trece godine sam bolesta vec 20 nehodam ja samo zelim da moja porodica ostane na okupu netreba meni da me neko zali svestan sam toga da ja vec 3 god trazeci pomoc od drzave ispao sam internet prosjak boreci se za svoja prava neko dozivi to i tako,nedao bog da me niko razume samo treba nama pomoc kad sam poceo zvao sam beograd oni su mi rekli moras se prvo obratiti opstini gradu pa tek drzavi ja nemogu da osporim pomoc opstine medijane ali na nacin na koji je to uradjeno,posto sam bio da se licno zahvalim sa covekom koji nas stavlja u krevet i oblaci,ja sam svetan toga da nemogu da ukinem predrasude ja se nestidim svojih kolica vec se stidim ljudi koji se prekrste dok se setam u duvanistu ja nemogu ici ulicom i da pricam ja sam normalan u glavi ,ljudi se dele na dobre i loše na kraju se sve vidi kraj je za sve isti a nazalost za ovih 20 godina koliko sedim sreo sam puno ljudi koji mi kazu sad te razumem jer su posle mene seli u kolica od multipleks ili saobracajki bolest nebira bogate ni siromasne lepe ili ruzne bolest je nevolja ,samo trazim sansu od ljudih koji mogu da svate moje reci......Ivan-Icower

4 коментара:

  1. Ivane, meni je sve jasno, kao i mnogima od nas sa sajta GradNiš.net Pokrenuli smo upravo zahvaljujući tvom imenjaku a našem "šefu" jednu akciju za tebe i brata, koja ide u više pravaca... Mi se uskoro nadamo lepim vestima... A vi se držite...

    ОдговориИзбриши
  2. ja sam premoren vidis kako je bilo dobro sto sam dosao na vas skup jer sad mi pomazete ja sam nemogu da se borim bez podrske sam slab i ranjiv....tnx:)svima...

    ОдговориИзбриши
  3. Potrebno je mnogo snage izdržati-ali samo hrabro,ne predaj se.Valjda u ljudima ima još dobrote.

    ОдговориИзбриши
  4. Dragi Ivane, veruj mi, nama treba tvoja sansa: da bi dokazali da smo ljudi; da smo vernici.
    Za veliku nepravdu koja Vam je pricinjena, nepostoje ni suze ni reci koje bi je opisale.
    Vecina od nas bi jos odavno posustala; niko ne moze ni nagadjati kroz sta si sve prosao, kako ti je bilo i kako ti je sada... Ali, otvorio si nam oci svojom vedrinom, iskrenoscu, hrabroscu, uposrnocu, sa svim sto smo mi vidjali samo kod junaka iz filmova ili knjiga. Zato u borbi za svoja prava nisi vise sam! Od kada nas je tvoj imenjak i komsija, a kako gore rece Step - nas sef, Ivan, upoznao sa tobom i novo nastalom situacijom u kojoj si se nepravedno nasao, od tad, pa nadalje: bar sto se tice gradskog sajta, imas ceo garnizon saboraca.
    Neka te prosle nepravde ucine jos jacim, i svi zajedno teramo stvar do - pravde.
    Nisi internet prosjak, nikad to nisi ni bio, ti si za sve nas pravi - junak.
    Pa, junace, drzi nam se! A, mi ti se svakodnevno javljamo.

    ОдговориИзбриши